Мова: UK
Валюта: грн $1 = 42 грн
Меню
Каталог товарів
Пн-Пт: 9:00 – 18:00
Cб-Нд: 11:00 – 16:00
(044) 390 27 55 (063) 710 64 32 (099) 261 89 43 ВСІ КОНТАКТИ
UK
RU
Відділ продажів
(063) 885 29 00
(050) 918 43 87
(097) 039 14 10
(044) 390 27 55
(099) 261 89 43
(063) 710 64 32
Технічний відділ
(066) 668 68 30
(050) 918 43 87
Відділ монтажу
(097) 039 14 10
(044) 390 27 55
Графік роботи:
Пн-Пт: 9:00 – 18:00
Сб-Нд: 11:00 – 16:00
Адреса магазину та офісу:
Nadzor.ua
вул. Академіка Кримського, 4а 114
Київ, Україна, 03142
Адреса електронної пошти:
info@nadzor.ua (Відділ продажів)
to@nadzor.ua (Тех. відділ)

Як підключити IP камеру Dahua до Інтернету

Як підключити IP камеру Dahua до Інтернету

У тих випадках, коли підприємство має розподілену структуру або є проста необхідність взаємодіяти з камерою за межами локальної мережі, до якої підключено камеру або систему відеоспостереження, необхідно налаштувати доступ до камери через Інтернет.

Раніше для реалізації такого доступу було необхідно проводити складні установки локальної мережі, а також замовляти окремі послуги в Інтернет-провайдера. Але з появою технології P2P така потреба відпала. Тепер достатньо підключити камеру до мережі Інтернет, включити на ній цю функцію і до неї одразу можна підключатися з будь-якої точки Землі з пристрою, підключеного до Інтернету.

Для включення даної функції необхідно перейти до веб-інтерфейсу камери (Як це зробити можна дізнатися у статті « Як підключити IP камеру Dahua »).

Далі потрібно перейти в Налаштування (1) - Мережа (2) - TCP/IP (3) - Easy4ip (4) і поставити галочку в полі " Увімк ." (5), якщо така відсутня (у деяких камерах ця функція включена за замовчуванням або знаходиться у вкладці " Доступ " ) , після чого натиснути " Зберегти " (6). Для перевірки чи все в порядку потрібно натиснути « Оновити » (7) і якщо в рядку статусу написано « У мережі » (8) означає все в порядку і тепер можна підключатися до камери через Інтернет.

Після цього до камери можна підключатися через Інтернет, використовуючи її серійний номер.

Примітка. Якщо статус у пункті-8 залишився « Не в мережі » після кількох оновлень, переконайтеся, що камеру підключено до Інтернету. У випадку, якщо камера підключена до Інтернету, але статус залишається " Не в мережі " - Вам потрібно перевірити параметри локальної мережі. Швидше за все політика безпеки, встановлена технічним відділом, блокує вихід відеопотоку за межі корпоративної мережі.

Сподіваємося, ця стаття була корисною. Якщо у Вас виникнуть запитання, пишіть у чат або дзвоніть у нашу технічну підтримку.

Оцініть нашу статтю

0.0 (0 оцінок)
Залишити відгук
photo
Василий
30 квіт. 2021 р.
Как именно и в какой программе вводить серийный номер для подключения по интернету? Спасибо
Відповісти
photo
Nadzor
5 трав. 2021 р.
Подключить сможете через мобильное приложение DMSS. Подробнее читайте в нашей инструкции: https://nadzor.ua/faq/dahua/kak-podklucit-ip-kameru-dahua-k-mobilnomu-prilozeniu-dms
Відповісти
photo
Михайло
21 серп. 2024 р.
В камерах 2024 р. немає пункту Easy4ip. Маю дві камери з однаковими налаштуваннями мережі, одну видно через інтернет, другу не видно. В чому може бути причина?
Відповісти
photo
Надзор
21 серп. 2024 р.
Доброго дня, спробуйте оновити ПО і прошивку на камера, та підключити заново до мережі
Відповісти