Мова: UK
Валюта: грн $1 = 42 грн
Меню
Каталог товарів
Пн-Пт: 9:00 – 18:00
Cб-Нд: 11:00 – 16:00
(044) 390 27 55 (063) 710 64 32 (099) 261 89 43 ВСІ КОНТАКТИ
UK
RU
Відділ продажів
(063) 885 29 00
(050) 918 43 87
(097) 039 14 10
(044) 390 27 55
(099) 261 89 43
(063) 710 64 32
Технічний відділ
(066) 668 68 30
(050) 918 43 87
Відділ монтажу
(097) 039 14 10
(044) 390 27 55
Графік роботи:
Пн-Пт: 9:00 – 18:00
Сб-Нд: 11:00 – 16:00
Адреса магазину та офісу:
Nadzor.ua
вул. Академіка Кримського, 4а 114
Київ, Україна, 03142
Адреса електронної пошти:
info@nadzor.ua (Відділ продажів)
to@nadzor.ua (Тех. відділ)

Підключення комплекту домофону Hikvision DS-KV6113-WPE1 та DS-KH6320-WTE1

Підключення комплекту домофону Hikvision DS-KV6113-WPE1 та DS-KH6320-WTE1

У цій статті ми будемо підключати комплектдомофонії Hikvision який включає:

Викличну панель Hikvision DS-KV6113-WPE1

Відеодомофон Hikvision DS-KH6320-WTE1

Камера відеоспостереження Hikvision DS-2CD2523G0-IS

Для підключення та налаштування нам знадобиться PoE комутатор (наприклад Dahua DH-PFS3006-4ET-60 ), утиліта Hikvision SADP Tool та пару патч-кордів.

Підключаємо домофон панель та камеру до РоЕ комутатора, а сам РоЕ комутатор до інтернет роутера.

Встановлюємо та запускаємо утиліту Hikvision SADP Tool і бачимо 3 наші пристрої зі статусом Inactive.

Цей статус говорить нам, що пристрої підключаються вперше або скинуті на заводські налаштування.

Нам потрібно активувати кожен пристрій за інструкцією -

Як активувати IP камеру Hikvision через SADP Tools та IVMS-4200

Після активації статуси на пристроях зміняться Active.

Вся наступна настройка виконуватиметься з екрану домофона в 4 кроки.

Крок 1 - Вибираємо мову Українська - натискаємо Nex

Крок 2 – Активуємо галочку DHCP (через 1-2 сек вона повернеться назад – це нормально) – натискаємо Наступний

Крок 3 – Якщо у Вас один домофон натискаємо – Наступний

Крок 4 - Позначаємо знайдену панель та натискаємо Завершити.

На цьому підключення панелі виклику до домофона закінчено.

Налаштування дзвінка на смартфон.

Для початку потрібно увімкнути службу Hik-Connect.

Заходимо - Налаштування - Більше - Параметри налаштування служби Hik-Connect , включаємо службу та перевіряємо статус - Підключено.

Після цього заходимо до програми Hik-Connect на смартфоні, натискаємо Додати пристрій

Скануємо QR код , який розташований внизу екрана меню налаштувань служби Hik-Connect домофону (або наклеєний на самому домофоні)

Далі - Додати

Вводимо код підтвердження вказаний у меню налаштувань служби Hik-Connect домофону , натискаємо - Ок.

Через мобільний додаток можна поспілкуватися з відвідувачем та відкрити двері.

Сподіваємося, ця стаття була корисною. Якщо у Вас виникнуть запитання, пишіть у чат або дзвоніть у нашу технічну підтримку.

Оцініть нашу статтю

0.0 (0 оцінок)
Залишити відгук