Валюта: грн $1 = грн
Акції 100
Меню
Каталог товарів
Пн-Пт: 9:00 – 18:00
Cб-Нд: 11:00 – 16:00
(044) 390 27 55 (063) 710 64 32 (099) 261 89 43 ВСІ КОНТАКТИ
Відділ продажів
(063) 885 29 00
(050) 918 43 87
(097) 039 14 10
(044) 390 27 55
(099) 261 89 43
(063) 710 64 32
Технічний відділ
(066) 668 68 30
(063) 885 29 01
Відділ монтажу
(097) 039 14 10
(044) 390 27 55
Графік роботи:
Пн-Пт: 9:00 – 18:00
Сб-Нд: 11:00 – 16:00
Адреса магазину та офісу:
Nadzor.ua
вул. Академіка Кримського, 4а 114
Київ, Україна, 03142
Адреса електронної пошти:
info@nadzor.ua (Відділ продажів)
to@nadzor.ua (Тех. відділ)
Карта проїзду

Підключення та налаштування реєстраторів Dahua за допомогою комп'ютера

Підключення та налаштування реєстраторів Dahua за допомогою комп'ютера

Підключення реєстраторів Dahua

Перед першим підключенням та налаштуванням реєстратора встановіть жорсткий диск необхідного об'єму (рекомендується використовувати жорсткі диски WD Western Digital “purple ).

1. Щоб встановити жорсткий диск, зніміть верхній корпус відкрутивши гвинти. Встановіть жорсткий диск і закріпіть болтами кріплення (набір кріплення поставляється з реєстратором).

Підключіть жорсткий диск Sata кабелями (data+power). Встановіть верхній корпус на місце і зафіксуйте шурупами.

Підключіть відеореєстратор Dahua блоком живлення до мережі 220В та LAN – кабелем до роутера. Через 2-4 хвилини реєстратор завантажиться та буде готовий до роботи.

Налаштувати відеореєстратор можна двома способами:

1. Через веб-інтерфейс відеореєстратора. Для цього нам знадобиться комп'ютер та програмне забезпечення Config Tools

2. Через меню реєстратора, яке доступне при підключенні до монітора безпосередньо.

Почнемо з першого варіанта:

Підключення та налаштування відеореєстратора Dahua через комп'ютер.

[video-shortcode-Sh4xHAvN7To]

Завантажте та встановіть ConfigTool для активації відеореєстратора та модифікації ip-адреси за посиланням нижче:

Завантажити Config Tool для Windows

Завантажити Config Tool для MacOS

Після успішної інсталяції запустіть ConfigTool.

Ця програма відобразить список підключених відеореєстратор Dahua у вашій мережі.

Як бачимо програма виявила наш відеореєстратор зі статусом Uninitialized, це означає, що пристрій, підключається вперше і його потрібно ініціалізувати.

Відзначаємо наш відеореєстратор та натискаємо - Initialize

У новому вікні знову натискаємо - Initialize

Потім нам потрібно встановити пароль на відеореєстратор.

Тут все просто вигадуємо пароль, який повинен містити не менше 8 символів і складатися з букв і цифр.

Вводимо пароль двічі в полях - New Password та Confirm Password.

Також у полі Email Adress потрібно вказати робочу адресу пошти для скидання пароля.

Після введення всіх даних натискаємо - Next.

У наступному вікні відзначаємо пункти Easy4ip та Auto-check for updates та натискаємо Ок.

Для підтвердження активації натискаємо - Finish

На цьому активацію відеореєстратора закінчено. Як бачимо статус змінився з Uninitialized на Initialized.

Тепер нам потрібно змінити IP-адресу камери під налаштування нашої мережі.

Для цього натискаємо – Search setting.

У полі Password прописуємо пароль, який Ви задавали при активації камери і натискаємо Ок.

Потім навпроти нашої камери натискаємо на Олівець (для редагування мережних налаштувань)

У новому вікні Modify IP Address нам потрібно прописати налаштування мережі залежно від Вашої мережі.

Для цього потрібно знати підсіти роутера. Дізнатися підмережа можна різними способами, наприклад, у вкладці мережеві підключення.

Але є й універсальний спосіб, який працює у всіх операційних системах.

У рядку пошуку Windows потрібно ввести cmd і натиснути Enter.

Запуститься командний рядок. У командному рядку потрібно ввести команду - ipconfig та натиснути Enter

У результаті ми отримаємо повний список мережевих налаштувань, таких як:

  • IPv4-адреса.................192.168.88.238
  • Маска підмережі..........255.255.255.0
  • Основний шлюз........192.168.88.1

 

Прописуємо значення - Subnet Mask і Gateway такі ж, як із командного рядка, а Target IP має відрізнятися. Наприклад, якщо у нас IPv4-адреса 192.168.88.238 у Target IP прописуємо 192.168.88.239.

Заповнюємо всі значення та натискаємо - Ок

І якщо все пройшло нормально то можна помітити, що IP адреса камери змінилася зі стандартного 192.168.1.108 на 192.168.88.239

Далі можна зайти на Інтернет-інтерфейс камери. Для цього натискаємо на піктограму навпроти нашої камери.

У вікні, натисніть кнопку "Зберегти файл"(2) для початку завантаження плагіна.

Встановіть завантажений плагін та оновіть веб-сторінку з інтерфейсом реєстратора.

У формі заповніть поля логін – admin, пароль Ви задавали при активації камери.

У вікні Web-інтерфейсу перейдіть в розділ "Налаштування" для більш детальних налаштувань реєстратора.

Щоб налаштувати час і дату, перейдіть до розділу "Система => Загальні" закладка "Дата і Час".

У цьому розділі Ви зможете налаштувати відображення формату дати, синхронізувати час із Вашим ПК або сервером.

Для зміни паролів на вхід у реєстраторі та додавання нових користувачів перейдіть до розділу "Система => Account".

Щоб додати нового користувача, натисніть кнопку "Додати користувача" (1).

У вікні заповніть поля Ім'я користувача, Пароль, Підтвердження пароля Група (група admin - адміністратор або user - користувач).

У розділі "Права" можна вказати, якими правами доступу буде володіти новий користувач.

Закладка "Система" - права на доступ та керування налаштуваннями реєстратора.

"Архів" - права перегляду записів на жорсткому диску реєстратора. "Відображення" - право доступу до перегляду відео потоку в реальному часі.

Розділ "Мережа => TCP/IP", закладка "TCP/IP". Містить інформацію про IP-адресу (статичний, DHCP).

Якщо потрібно призначити реєстратору нову IP-адресу в цій закладці змінюємо дані та натискаємо «Зберегти».

Щоб додати камери до реєстратора, перейдіть в меню "Відеокамера => IP-Камера".

Камера, яку потрібно додати в реєстратор, повинна бути підключена до роутера (кабелем або Wi-fi).

У веб-інтерфейсі реєстратора для пошуку камери в мережі натисніть кнопку "Пошук IP" (1).

Усі доступні камери будуть знайдені та відображені у вікні пошуку. Встановіть прапорець (2) навпроти камери, яку потрібно додати, і натисніть кнопку "Додати" (3).

Після додавання камера з'явиться у нижньому вікні.

Якщо камера змінила стандартний логін/пароль, натисніть значок олівця в колонці "Змінити" (1).

У вікні, введіть нові Ім'я користувача/Пароль (2) і натисніть кнопку "Зберегти" (3).

Після успішного підключення камери у графі Статус зміниться іконка.

Для налаштування відео потоку камери перейдіть до пункту "Відеокамера => Відео", закладка "Відеопотік".

Тут можна налаштувати режими відео потоку (main stream – основний потік, substream – додатковий потік).

Налаштування жорсткого диска можна виконати в розділі "Запис => Архів", закладка "Локальний Архів".

Для циклічного перезапису жорсткого диска у графі "HDD Операції" встановіть значення "Read-Write".

Для форматування диска виберіть зі списку доступних та натисніть "Форматувати".

Налаштування запису виконується в меню "Запис => Розклад", закладка "Запис".

У цьому розділі можна налаштувати постійний запис, детекції руху, тривоги.

Для налаштування віддаленого доступу за протоколом Р2Р перейдіть в розділ "Мережа => Easy4ip".

Цей розділ містить інформацію про протокол (S/N, QRcode).

Встановіть прапорець навпроти "Увімкнути" і натисніть "Зберегти".

Тепер реєстратор можна буде підключити на телефон/планшет через Easyviewer (Easy4ip, gDMSSLite).

Щоб додати реєстратор до програми на телефон, перейдіть до розділу «Налаштування мобільного додатка».

Виконавши основні налаштування реєстратора, перейдіть до розділу "Перегляд".

Щоб відобразити підключені камери, натисніть на іконці камери (1) у верхньому лівому куті.

Щоб переглянути записи на реєстраторі, перейдіть у вкладку "Архів".

Праворуч зверху виберіть дату (1), щоб переглянути запис (дата із записом підсвічується).

Встановіть номер каналу камери (2), запис якого потрібно переглянути.

Панель для керування переглядом запису (3). Канал камери, що містить запис містить колірний індикатор (4).

Меню налаштування інтервалу часу (5).

Сподіваємося, ця стаття була корисною. Якщо у Вас виникнуть запитання, пишіть у чат або дзвоніть у нашу технічну підтримку.

Часті питання

Відгуки покупців
photo
Максим
1 бер. 2020 р.
Спасибо за статью. Помогла разобраться с подключением.
Відповісти
photo
Mako
7 трав. 2020 р.
Программа не показывает регистратор в сети. dh-dvr3104h. Что может быть не так?
Пинг показывает что сигнал от регистратора есть.
Відповісти
photo
Nadzor
13 лист. 2020 р.
А откуда у Вас информация о IP-адресе регистратора? Возможно, Вы пингуете другое устройство. Если Вы уверены, что подсеть регистратора с вашей совпадает и конфликта IP-адресов нет, тогда просто введите в браузере IP-адрес регистратора и попробуйте на него перейти
Відповісти
photo
Иван
18 трав. 2020 р.
Спасибо!
Відповісти
photo
Алексей
31 січ. 2021 р.
Как подключить регистратор к интернету? В локальной сети все камеры работают. А вот три внешние регистратор подтягивать не хочет. И вообще за пределы локальной сети не выходит.
Відповісти
photo
Nadzor
1 лют. 2021 р.
Смотрите настройки сети, возможно не правильно привязали регистратор к роутеру. Можете попробовать включить DHCP, он подтянет Вам настройки сети автоматически.
Відповісти
photo
Евгений
6 лют. 2021 р.
Подключаем Езернет кабель к регистратору, но интернета нет
Відповісти
photo
Nadzor
8 лют. 2021 р.
Возможно, Вы не изменили сетевые настройки, как указано в статье. Проверьте этот момент, пожалуйста.
Відповісти
photo
Владимир
10 лют. 2021 р.
В локальной сети в веб интерфейсе камеры показывают. А удаленно( через проброс порта ) сам веб интерфейс есть, а камеры не показывают - требуют установить сертификат.
Причем установка скачанного сертификата ничего не дает... Что может быть такое?
Відповісти
photo
Nadzor
11 лют. 2021 р.
Они и не должны показывать через веб-интерфейс удаленно. Веб-интерфейс служит для настройки камер в локальной сети. Если хотите видеть картинку удаленно используйте SmartPSS
Відповісти
photo
Евгений
20 черв. 2022 р.
photo
Олег
26 бер. 2021 р.
Подключаю декодер на прямую к ноутбуку и ввожу ip адрес в браузер и ничего не происходит. В чем может быть загвоздка.
Відповісти
photo
Nadzor
26 бер. 2021 р.
В том, что нужно подключать регистратор через роутер (регистратор подключается кабелем к роутеру и к этой же сети подключается ноутбук). Или ставить настройки сети (прописывать вручную ip-адресс на ноутбуке) согласно регистратору, что вы подключаете.
Відповісти
photo
Артур
26 бер. 2021 р.
Добрый день! Подскажите пожалуйста, хочу посмотреть архив, захожу по аналогии как указано у вас, не дает выбрать канал и не появляется зеленая дорожка указывающая наличие архива. В чем может быть причина. Доступ у меня полный. Через Smart pss все работает, через веб браузер нет.
Відповісти
photo
Nadzor
31 бер. 2021 р.
Добрый день! Возможно, плагин не включен. Попробуйте использовать Internet Explorer, во время перехода на веб-интерфейс обычно предлагают скачать плагин, устанавливаете его, даёте разрешение и должно нормально отображаться
Відповісти
photo
Саша
17 квіт. 2021 р.
Как сменить почту в регистраторе без сброса на заводские? При попытке подключиться через приложение DMSS требует почту которой нету.
Админка есть.
Відповісти
photo
Nadzor
19 квіт. 2021 р.
Сброс на заводские не поможет. Там просит аккаунт на котором привязан регистратор. Для отвязки нужно либо попросить владельца зайти на аккаунт DMSS и удалить оттуда устройство, либо обратится в место, где приобретали устройство и там сделать запрос на отвязку.
Відповісти
photo
Эд
22 квіт. 2021 р.
Здравствуйте. Вы писали "Попробуйте использовать Internet Explorer, во время перехода на веб-интерфейс обычно предлагают скачать плагин", так вот у меня не предлагает. Где найти этот плагин? Спасибо.
Відповісти
photo
Nadzor
22 квіт. 2021 р.
Добрый день! Пробовали обновить браузер до последней актуальной версии? Если не получится, тогда можете обратиться в нашу техническую поддержку за актуальным пагином.
Відповісти
photo
Виталий
2 черв. 2021 р.
Здравствуйте. Имеется регистратор DH-XVR5216AN-I2. Не получается подключить IP камеры. Просто не найду нужные пункты меню. Сама веб-морда полностью отличается от той, что в этом описании. Как быть?
Відповісти
photo
Nadzor
3 черв. 2021 р.
Добрый день! Какой именно пункт не удается найти? Можете позвонить в нашу техническую поддержку и мы вам подробно расскажем
Відповісти
photo
Ser
9 черв. 2021 р.
Добрый день. Какие особенности настройки 2 сетевой карты для удаленного доступа через интернет? 1 сеть без интернета.
Відповісти
photo
Nadzor
4 серп. 2021 р.
Добрый день! Для сетевой карты с доступом в интернет необходимо задать более высокий приоритет.
Відповісти
photo
Сергій
19 квіт. 2022 р.
Здравствуйте. Как быть если регистратор не находит?
Відповісти