Сигналізації для офісу – вижний елемент безпеки для вашого бізнесу
Кожен керівник бізнесу стикається з проблемою збереження офісного приміщення, матеріальних цінностей, бухгалтерської документації. Крадіжка цінностей та псування майна можуть бути не єдиними наслідками проникнення зловмисників. Життю співробітників також може загрожувати небезпека від надзвичайних ситуацій: пожежі, витоку газу тощо. Для якісного та сучасного захисту сьогодні використовуються спеціалізовані сигналізації для офісу. Щоб розібратися та вибрати дійсно якісну охоронну систему, потрібно врахувати деякі тонкощі її роботи.
Види охоронних систем
Залежно від способу передачі даних розрізняють два види охоронних систем: дротові та бездротові. Для перших передача сигналів та управління відбувається за допомогою прокладеного кабелю. Ці системи зарекомендували себе високою стійкістю до відмови, але в процесі установки вимагають прокладання прихованої кабельної проводки. У бездротових системах використовують портативні датчики, які працюють через радіоканал або GSM-з'єднання, зв'язуючись із центральним блоком. Якість зв'язку між модулем управління і датчиками впливає на надійність роботи цього виду систем.
Сучасні стандарти забезпечення безпеки показують, що найбільш якісно та безпомилково справляються із завданнями контролю саме GSM-сигналізація. Для офісу або окремого приміщення вона ідеальна: проста в установці та обслуговуванні, що не вимагають проведення ремонтних робіт після встановлення, лаконічно впишеться в будь-який інтер'єр. Для охоронних систем GSM-стандарту головною є умова знаходження об'єкта, що охороняється, в зоні покриття зв'язку GSM-каналу і підключення до мережі живлення.
В офісі встановлюється пакет обладнання GSM-сигналізації, який здатний при виникненні будь-якої позаштатної ситуації, передбаченої параметрами виробника, передати сигнал тривоги по каналу мобільного зв'язку у вигляді SMS або MMS-повідомлення або дзвінка на централізований охоронний пульт, відповідальному співробітнику або керівнику офісу . Це допомагає дистанційно контролювати нештатні ситуації, що виникають.
Перевагами GSM-сигналізацій є:
- бездротове встановлення;
- простота в управлінні;
- контроль на відстані;
- можливість роботи при відключенні живлення;
- світлодіодна та акустична індикація;
- після встановлення не потрібний ремонт приміщень;
- не псує дизайн офісу.
Комплектація та встановлення
Правильно підібрана сигналізація для офісу вирішує проблему несанкціонованого доступу до об'єктів та цінностей. При цьому комплектація може бути різною, залежно від побажань та потреб замовника. У стандартний набір сигналізації для офісу входять інтелектуальний центр, датчики руху та відкриття, датчики диму, вогню, температури, брелок із тривожною кнопкою. За потреби розмістити датчики можна на будь-якій поверхні: скло, пластик, метал, дерево.
Фірма NADZOR вже багато років працює на ринку охоронних систем, забезпечує своїх клієнтів якісним обладнанням, проводить встановлення та монтаж з гарантією, веде технічний супровід протягом усього терміну експлуатації, консультує у питаннях безпеки офісних приміщень.
Від кількості установлюваних приладів охорони та складності монтажу залежить вартість робіт. Наші фахівці зроблять попередню оцінку, проведуть необхідні виміри та підберуть варіанти рішення для будь-якого бюджету. Після встановлення всіх систем охоронного пакета в обов'язковому порядку проводиться налаштування обладнання, його тестування і лише після цього відбувається здавання сигналізації у користування.
Охоронна сигналізація для офісу встановлюється та обслуговується виключно нашою фірмою, без залучення третіх осіб. Це гарантує конфіденційність, повну відповідальність перед замовником, якість робіт, що проводяться, відповідність обладнання стандартам охоронних систем. У питаннях безпеки важливо звертатися до професіоналів, які знають усі правила встановлення сигналізацій в офісах, тонкощі роботи повноцінного функціонування GSM-систем.
Правильно підібрана та встановлена сигналізація для офісу гарантує захист від протиправних дій, надзвичайних ситуацій, допомагає убезпечити персонал. Це дозволить зберегти не лише гроші та офісну техніку, а й у потрібний момент убезпечить бізнес від розкрадання інтелектуальної власності та комерційної документації. Для повноцінного функціонування та довговічної роботи систем безпеки потрібно грамотно підійти до питання вибору не тільки виробника технічних приладів, а й спеціаліста з їх встановлення та обслуговування. Фірма NADZOR допоможе зробити сигналізацію «під ключ» у найкоротші терміни з турботою про якість!